Co je sublimace a k čemu se používá v reklamě?
Reklamní průmysl se snaží zlepšovat formy reklamního obsahu. Gadgety, předměty pro domácnost a Textil s logem a názvem společnosti jsou stále populárnější. Metoda sublimace umožňuje vytvořit trvalý a velmi přesný otisk na výrobcích z materiálů, které nebudou označeny jinými metodami.Proces sublimace používaný v tisku
Sublimace je fyzikální termín popisující přímý přechod z pevného stavu na plynný, s výjimkou kapalného stavu. Sublimační tisk je založen na tomto jevu. Jedná se o techniku, která používá speciální sublimační inkoust na kopírovacím papíře, který se přenáší na vybraný předmět potažený polyesterovým lakem za určité teploty a tlaku. Typ tisku vyžaduje určitý tlak, teplotu a čas. Na druhou stranu Plocha tisku závisí na velikosti tiskového stroje. Sublimační tisk jako způsob aplikace reklamy
Tento způsob tisku se často používá v reklamním průmyslu. Sublimací můžete vytvářet reklamní pomůcky, tkaničky, hrnky nebo trička. Mohou být darovány kupujícím nebo zahrnuty do ceny v soutěži. Každodenní věci neskončí v koši a neztratí se jako vizitka. Můžete pít kávu v hrnku, nosit nákupy v látkové tašce, chodit v tričku atd. logo a název společnosti na výrobku může snadno zvýšit okruh potenciálních kupců. Potisk se nepoškozuje ani v pračce,ani v myčce. Je také odolný vůči povětrnostním vlivům. Omezení sublimačního tisku
Sublimační tisk vypadá nejlépe na polymerech, tj. přírodních výrobcích z keramiky, dřeva nebo kovu, které jsou pokryty speciální polymerovou vrstvou. Pro textil je sublimace nejlepší pro umělé materiály, jako je polyester nebo polyester. Je však třeba poznamenat, že výtisk na bílém materiálu bude co nejblíže designu. Jiné barvy mohou změnit grafiku. Sublimační tisk nemá bílou barvu. Tato barva přijme odstín barvy, na kterou je nanesena. в это время делать ставки на события на выводимые средства mostbet По правилам букмекера, клиента в любой момент могут попросить о верификации аккаунта